• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Sileo Kapital

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

skyatnight

Kunnig medlem
Poäng: 367
Blev medlem
8 Juni 2018
Meddelanden
298
Mottagna reaktioner
197
Poäng
367
Hur gjorde du,slutade du bara betala eller meddelade du dom? Dom terroriserar ju en fullständigt..

eh jag dimpade i min utmattning och sket i dom. jag svarar aldrig på okända nummer förutom 010- (iom försäkringskassan). fick nått från malta jag antar var dom. fick lite mail jag kastade. så till slut fick jag brev från sileo de tagit över skulden och kände att dem orkade jag ringa för jag hade läst positivt om dom.
 

Pandis79

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
15 September 2018
Meddelanden
503
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
eh jag dimpade i min utmattning och sket i dom. jag svarar aldrig på okända nummer förutom 010- (iom försäkringskassan). fick nått från malta jag antar var dom. fick lite mail jag kastade. så till slut fick jag brev från sileo de tagit över skulden och kände att dem orkade jag ringa för jag hade läst positivt om dom.
Jag har säkert blockat 10-15 olika nummer och nu har dom börjat ringa min mans telefonnummer med! Blir galen på dom
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 956
Mottagna reaktioner
6 150
Poäng
3 907
Jag har säkert blockat 10-15 olika nummer och nu har dom börjat ringa min mans telefonnummer med! Blir galen på dom

Jag antar att Du har True Caller appen installerad... Den var guld värd när min mobil studsade runt som allra värst...
 

skyatnight

Kunnig medlem
Poäng: 367
Blev medlem
8 Juni 2018
Meddelanden
298
Mottagna reaktioner
197
Poäng
367
SKa testa true caller. Har iofs alltid ljudlöst på, men kan vara bra att särskilja kf och försäkringskassan från resten av mobben.
 

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
812
Mottagna reaktioner
938
Poäng
737
Okidoki
Det visar sig att jag får dålig lön denna månad.Har nu skickat iväg förfrågningar till Gothia inkasso,Svea inkasso och Sileo Kapital om att få uppskov denna månad och ev betala dubbel i Februari.Ska bli intressant se hur dom agerar.Kan inte nyttja betalfria månader på dom övriga lånen,då jag redan använt dom.Kommer att nyttja dom igen ev Juni.:cool::cool:
 

Ansi

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
4 April 2018
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
41
Poäng
147
Okidoki
Det visar sig att jag får dålig lön denna månad.Har nu skickat iväg förfrågningar till Gothia inkasso,Svea inkasso och Sileo Kapital om att få uppskov denna månad och ev betala dubbel i Februari.Ska bli intressant se hur dom agerar.Kan inte nyttja betalfria månader på dom övriga lånen,då jag redan använt dom.Kommer att nyttja dom igen ev Juni.:cool::cool:

Gothia och Sileo har alltid varit väldigt tillmötesgående när jag haft betalningssvårigheter och gett mig uppskov (har dessutom sluppit att betala dubbelt månaden efter). Svea inkasso har låtit mig betala halva månadsbeloppet. Hade skulder hos dem i ett år ungefär, betalade det sista förra månaden och de alla 3 har hjälpt mig 2 gånger vardera med detta. Håller tummarna att du får positiva svar på dina förfrågningar!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp